lørdag 25. juli 2009

Hjemme igjen...

Vi kom hjem igår, etter å vært på farta i 4 uker, overnattet på 18 forskjellige steder, kjørt rundt 400 mil og brukt masse penger.....

Mine foreldre på hytta i Mellerud, Sverige fikk besøk av oss til slutt, og jeg fikk sett min kjære datter igjen og kjæresten hennes.

Jeg har masse bilder som jeg skal legge inn bare tiltakslysten kommer....og skal gi dere bra med linker til forskjellige steder vi har vært.

Jeg drømte en natt at Norsk Tipping ringte og fortalte vi hadde vunnet penger....og ikke bare litt heller.....hele 75 millioner kroner! Dermed så så jeg for meg de feteste bobiler dere kan tenke dere.....spesielt et merke som heter Concorde....og har plass til en el-bil bakerst. Noen som har lyst til å være med da kanskje???

Har forresten allerede planer om neste år; Tour de France! Med bruttern og nevøen min! De leier egen bobil..... Det kan bli sykt gøy! Eller sykt varmt.....og med sykt mye venting.....men planer er så gøy!

Nå skal jeg ta meg en øl og jeger, og kikke på bilder fra turen. Så fortsetter jeg imorgen :D

1 kommentar:

  1. Kitty... Hei på dere.. Så moro å lese om deres ferietur. Vi har nå vært hjemme i noen uker ,men hadde en flott tur vi ogsså ,da formen har vært så som så.. så er det desverre ikke skjedd noe på min hjemmeside.. skal bli flinkere.. ;) Håper det står bra til med deg Siw , har du fått sydd noe ?? Her har det bare blitt til noen sjal- koseligt å sitte med i le for vær og vind..:) Snakkes ved. Klem.

    SvarSlett