torsdag 20. mai 2010

17.mai i Østfold

Vi kjørte over Hemsedal denne gangen, fint vær med fortsatt nydelig snø


For første gang på utrolig lenge fikk jeg sett barnetoget i Sarpsborg denne 17.mai - og det var kjempekoselig! Sarpsborg Jente- og guttekorps gikk flott forbi uten å spille, men gøy bare å se de faktisk :) Rart å tenke på at jeg har selv har gått der i mange barnetog.....

Og senere den dagen kjørte vi til Fredrikstad for å oppleve Ane som russ i russetoget. Stort øyeblikk!!! De fikk såvidt start på bilen (noen hadde vært og tulla med flere russebiler inatt) så Kaja kjørte Sjøsprut, mens Ane og Kine sto i døra bak og hev russekort og dansa :D


Dagen etter kjørte vi til Strømstad - og plutselig kom sommeren! Vi slo oss til på Strømstad Camping, her har jeg vært før!! Da min bestevenninne Ina og jeg skulle på sykkeltur til Danmark havnet vi her! Og kom igrunn ikke noe lenger heller! Da var vi sånn ca 14-15 år......
Flott camping, vi hadde kjøpt med oss ferske reker og fylt opp kjøleskapet med øl og vin, så det ble en flott ettermiddag/kveld på campen!


Nå sitter vi hos brutter i Halden og skal snart starte opp Rigmor og besøke en god venninne i Sarpsborg. Vi er bedt på grillkos - så vi får håpe regnet som begynte inatt gir seg snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar