onsdag 31. august 2011

Min kjære Arja og Esso

Vel dette tok tid!!!! Men har en veldig god grunn - pc'en min kræsja. Dermed måtte vi ut og kjøpe ny, og da vi installerte videoredigeringsprogrammet viste det å ikke funke som det skulle. Ergo fikk jeg ikke lukket opp filmen, grabbet bilder - og uten bilder blir det fryktelig kjedelig blogg!! Synes nå jeg ;)

Så altså denne lange ventetiden folks!

Men litt bilder har jeg jo - selv om de absolutt ikke er noe bra (har fått dilla på å grabbe fra videosnutter - for da kan jeg velge og vrake i ansiktsuttrykk.....) - så kan jeg vise noen.

Her er min kjære venninne Arja og hennes Francesco med barna Marco og Anna - hun finsk men bodd lenge i Sverige, han italiensk men bodd lenge i Sveits, og barna altså sveitsiske. Jeg traff Arja da vi var au-pair i Uster utenfor Zürich i 1982-83...... altså leeeenge siden, vi traff Francesco sammen, og vi holdt kontakten lenge. Men nå har vi ikke hatt kontakt på tja...... 20 år.....!! Inntil vi kjørte til Sveits for å besøke de i sommer. Og det var fantastisk deilig!!!! Vi mimret, spiste nydelig mat og hadde en herlig helg hos de!! Og praten gikk på svensk/norsk/tysk/sveitsertysk/engelsk..........ispedd litt finsk og italiensk :)) Og det ble aldeles ikke "katastrof" Esso!! Vi gleder oss til å treffe dere igjen!!!

Etter en het helg i Zürich - kjørte vi til Italia, og fant oss en lekker campingplass ved Lago Maggiore.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar