onsdag 31. august 2011

Tour'en....

Nå har jeg hatt en aaaaaltfor lang pause - men pc'en min kræsja! Det medførte at vi måtte kjøpe ny pc, og da vi installerte videoredigeringsprogrammet - så funka det ikke!! Og det igjen førte til at jeg ikke fikk grabbet bilder og lagt til i bloggen, for vi tok så innmari lite bilder, med nytt videokamera ble det til at vi brukte det isteden....

Men nå føler jeg sterkt for å blogge ferdig sommerferien - så jeg kommer meg litt videre ;)

Så her kommer iallefall bilder fra Tour de France. Som var en gedigen opplevelse!!! Vi hadde nesten ikke lyst til å kjøre hjem igjen! Ville bare følge alle etappene.............

Vi fikk med oss etappe 8 - og sto på det høyeste fjellet rett etter Mont-Dore; St.-Robert, 1451 moh. Her sto det en hel haug med bobiler fra før, og vi kom kl 14 dagen før! Kl 16 "stengte" de fjellet - og bare der vi sto ble det 200 biler!!


Dessverre får jeg ikke vist det fram, men skrytebilde av meg selv har jeg!!!

Med en gang løpet var ferdig, kjørte vi til neste etappe. Kolonner av bobiler alle veier!!

Og neste etappe stoppet vi på Côte de Massiac. Der var vi bare ca 10 biler og artig da!!! Denne gangen hev kolonnen av sponsorbiler en masse greier: capser, godteri, klappert, you name it av alle rare greier!! Dritgøy!!!!

Og det morsomste var jo at Thor Hushovd ledet begge dager og kjørte i gul trøye!!!!!! Vi ropte, skrek, jublet og filmet som gale :))

Å få med seg tour'en var en opplevelse. ANBEFALES!!!!!


Frister dette dere - og har dere spørsmål, så bare ta kontakt - vi formidler gjerne kunnskapen vår..... og kanskje vi lurer oss med også!!

Au revoir!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar